יום שבת, 8 בספטמבר 2012

סקירה קצרה על MK802

MK802 הוא סטרימר בגודל דיסק און קי אשר מכיל מעבד Allwinner A10 מסוג ARM Cortex-A8 בעל ליבה אחת הוא מעבד זול ופופולארי בנוסף בתוך אותו צ'יפ קיים מעבד גרפי GPU Mali אשר מספק ביצועים גרפים סבירים.
הmk802  הוא מגיעה עם Android  4.0   וכולל תמיכה בעברית מלאה תפריטים הגדרות ומקלדת וירטואלית  ומשמש לשדרוג טלביזיה עם חיבור HDMI  לטלביזיה חכמה כלומר טלביזיה אשר מאפשרת לגלוש להוריד אפליקציות לצפות בסרטים ב Streaming לראות סרטוני יוטיוב לנהל שיחות Skype וכל זאת בלי לקום מהספה.
המכשיר כולל מספר יציאות USB
1.יציאת USB HOST בגודל מלא (חיבור רגיל כמו במחשב) 
אשר באופן כללי מאפשר לחבר כל התקן  USB  כל עוד יש תמיכה של תוכנה(ב ANDROID או בLINUX)
2. יציאת USB OTG  אשר משמשת בעיקר התקני קלט פלט כמו מקלדות עכברים שלטים רחוקים ועוד... היא בגודל MICRO USB כדי לחבר התקנים כמו מקלדות או עכברים יש צורך במתאם אשר מגיעה בערכה.
חיבור המכשיר מגיעה עם חיבור HDMI MINI ובערכה מגיעה כבל מתאם HDMI MINI  ל HDMI רגיל המכשיר יכול הלהציג תכנים עד 1080p אגב  הכבל נהרס לי מהר מאוד משהו במגעים של הכבל כנראה.
המכשיר יש האפשרות להוסיף כרטיס זיכרון מסוג MICRO SD  עם תמיכה עד 16 GB נדמה לי לא ניסיתי.
המכשיר מתחבר למתח בשתי צורות אחת דרך כבל  USB MICRO וחיבור למתח עם מטען ל220 V
לפי נתוני היצרן הmk802  צורך עד 5V עם 2A כלומר עד המכשיר צורך חשמל עד פי 4 מדיסק און קי שזה לא הרבה בכלל וכאשר הוא דרך USB MICRO  הוא צורך עד 5V  עם  500mA .

ה MK802 מגיעה בכמה דגמים דגם הראשון הגיעה עם זכרון RAM  בשתי תצורות 512 MB ובתצורה של 1 GB לאחר מכן הגיעה גירסה חדשה רק עם שינוי של הפלסטיק של המוצר עם חורים מלמטה מה ששיפר את בעיית החימום של המכשיר וגם אם שתי הדגמים 512MB  ו1GB.

המכשיר מגיעה על קשוחה  שאינה כוללת תמיכה ב WEBCAM רק הגירסה השניה אך כל הגרסאות כוללות תמיכה ROOT מהקופסה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה